CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 December 2010

ehem2 . morning , bangun bangun dah pagi cepat bukak lappy baca entry ni . ngaaa~~ ta pasal pasal aku kena PJJ . Aku happy aku tak nangis dah , hee happynya aku . haha , okay . Now dah 14/12/2010 tak lama lagi nak masuk tahun 2011 sekarang tahun baru islam . Pejam celik pejam celik dah 2011 kan sat je . Aku pun dah nak masuk form 2 , dah besar sikit . HAHA . Sikit je okey . Okay tahun baru ni mesti korang ade azam masing-masing kan , yes mesti ade untuk tahun baru tutup buku lama buka buku baru yang lama lupakan buat yang baru k hope lebey bagus . Ambil yang jernih , buat yang keruh bak kata pepatah la kan . Yes betul ape , amik yang baik buanglah yang jahat2 tu supaya jadi lagi bagus kan kan ? Haaaa , azam baru kan ? Kalau next year SPM or PMR azamkan dalam diri result yang best and study the best . Korang buat lah list ape azam2 korang kan then , pilih mane yang good good je kan untuk azam tahun depan selepas tolak tambah semua korang dah dapat betul betul punya good azam . Aku ade azam aku sendiri . Wahh , nak tawu ? Tak payah la ye , nanty tahun baru 1 hb aku rasa nak bagitau aku cakap ye . SURPRISEEE ! HAHA ,

Haaa , azam baru sila menglimitkan masa anda *aku untuk enjoy sebab next year sekali lagi aku PMR excited orang yang next year 2011 pon tak la excited macam aku . Aku nak try fight dengan abg aku ye . PMR dya 8A SPM dya 10A gilaaaaaa . Mana taknnya suma A 24 jam depan buku , fuhhhhh , cayalah . So , aku try nak fight2 dengan dia yee . So , aku nak kena usaha lebih . okay ? Hahhh , sekarang abg aku dapat pegi MELBOURNE aku bila pulak ? One day . Hopefully . hee , berangan gila dohh . Sekali berangan betul betul tak ke seronok melompat lompat aku time tu tau . HIHI . Okay dah aku tatawu nak cakap ape lagi . Byeee
Teng0k,cam upa nak td0 jerr akue nie .. . k,bye . .

Thx c0z sudi read post akue

No comments:

Post a Comment