CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 December 2010

BLOGGER

assalammualikum . haaaa , kali ni takmaw marah marah . kali ni nak cakap elok elok , okay before ni ade entry pasal guest kan ? mane kau menghilang ? komen lah lagi , memang pengecut lah kau ni kan . okay takpe . lepas aku marah marah naik angin suma cukup , sorry lah sape yang aku termarah . huhu , besala orang tengah bengang kan . banyak pulak orang cari masalah . kali ni ade pulak seorang mystery tataw laki ke perempuan kan , cakap dy suka blog aku yang lama yang dalam magazine YEZZ tu . ouhok , it's okay lah , sekurang kurangnnya dia cakap elok kan , takdela macam guest tu , memang marah laaa . haih! by the way , kenapa dengan blog aku sekarang ? hahahaha , tak elok ek ? aku tak reti nak mendesign kan blog kasi cun melecun macam korang . lain la korang , korang kan terer pandai dari aku . kuikuikui .. 


tapi sekarang kan aku tengok banyak blogger yang dah kena kan , means bukan aku sorang lah yang kena ramai blogger lain lagi yang kena mybe lebih terok dari aku . aku sebenarnya malas nak banned GUEST tu , sebab aku nak tunggu GUEST tu cakap macam macam , nak tengok dia akan muncul ke tak . kalau sekali lagi dia buat benda yang sama memang kena banned dah la kan . means aku kasi dia peluang kedua ar ni . huhu . ape masalah orang orang yang suka sakitkan hati blogger blogger lain ni ? means macam benda yang dah berlaku sekarang ni lah . tak puas hati ? sebab ape ? blogger blogger ade buat ape ? bila pikir balik , tah pape je . Sape yang tak sakit hati bila kena macam ni kan ? Sape yang suka bila kena macam ni kan ? Cuba benda ni berlaku kat korang , mesti korang akan rasa benda yang sama . 


Pastu , korang kena maki mencarut semua cukup memang hot la kita time tu kan . And , makhluk Allah yang buat semua ni dah cukup bagus sangat ? Kalau lepasni ade lagi la makhluk makhluk Allah yang buat benda ni semua , memang aku tak tau nak cakap ape lagi dah la . Mungkin nak cari PUBLISITI MURAHAN kat sini . Sudah sudahlah nak buat kerja macam ni , orang bukan suka tetapi benci . Stop it , malu mak bapak kita kalau dorang tahu anak anak dia buat kerja macam ni . Stop it okayh .

No comments:

Post a Comment