CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 December 2010

Vote K-Pop

Today is last day to vote at Era fm . *Kaurang tak vote , siap kaurang ! Semalam aku dengar Era , orang nyer cakap cenggini *Boleh tak kalau Era buang semue lagu Kpop , saye tak suke . Saye suke lagu dangdut and jiwang . Wahh , sedap mulut kau cakap nak buang semue lagu Kpop ye ! Langkah rumah aku dulu kalau nak buang lagu Kpop . Tadi aku baru vote kat Era . Dan semesti nyer , lagu Kpop yang paling banyak kaurang tahu . Asal kaurang protes sangat kalau kami suke geela kat Kpop ? Bedose ye ? *Aku tahu semue lagu tuh zikir syaitan . Tapi , aku nak dengar juge . Satu hari kalau tade Kpop , boleh geela ouh .

Aku kalau boleh aku dah tak suke dengan Mpop *Malay pop . Cop cop , tunggu jangan marah dulu . Aku ni kalau tak suke ade sebab . Want to know ?


  • Biase nyer kalau Kpop ni , mereke berkumpulan and suke berdance . Tapi , kalau Malay ? Suke sangat solo . Aku tak suke itu ye . Kpop juge suke berdance kann ? Tarian mereke hot geela geela . Kalau Malay ? Suke sangat goyang kann tangan lepas tuh nyanyi . Nonsense lahh guy !  Please to be active dekat atas stage or dekat video . Maybe , kalau Malay buat dance and kumpulan , aku suke . Mane tahu kann ?
  • Kalau Kpop suke buat CF . *Cute Face . Sebab mereke tahu , kalau buat CF , lagi ramai orang suke . But Malay , pena buat macam tuh . Maybe ade lahh . Segelintir je kann . Sebab mereke pikir , tak gentle lahh kalau buat CF ke or pink shirt . Rock lagi gentle kann . Aku yakin , Malay kalau buat macam tuh , mesty ramai orang suke . Trust me .

No comments:

Post a Comment